UKK
Sosiaalisen median näkyvyyden odottamattoman ja odottamattoman kasvun vuoksi tilauksissa on piikki, joka voi vaikuttaa normaaliin toimitusaikaamme. Työskentelemme yötä päivää valmistellaksemme ja lähettääksemme kaikki tilaukset mahdollisimman pian. Ymmärrämme turhautumisen joutuessamme odottamaan tilaustasi odotettua pidempään, mutta yksi asia, jota emme halua uhrata, on palvelumme laatu. Arvostamme kärsivällisyyttäsi, kun pyrimme ratkaisemaan tämän. Kiitos! Mielenrauhamme perustuu siihen, että olemme onnistuneesti toimittaneet tuhansia tilauksia, kaikki ilman yhtään kadonnutta tuotetta!
UKK:
Kun olen tehnyt tilauksen, voidaanko sitä muuttaa/päivittää?
Kun olet tehnyt tilauksen, et voi tehdä muutoksia. Virheiden (virheelliset/puutteelliset toimitusosoitteet, sähköpostiosoitteet, nimet, puhelinnumerot) sattuessa lähetä meille sähköpostia osoitteeseen service@cheerfulpainting.com mahdollisimman pian. Muista, että jos et ota meihin yhteyttä näistä asioista ennen tilauksesi lähettämistä, emme voi päivittää sitä järjestelmässämme. Cheerful Painting® ei ole vastuussa palautetuista tuotteista, jotka johtuvat virheellisistä/puutteellisista toimitusosoitteista.
Miten tilaukseni lähetetään?
Cheerful Painting® tarjoaa useita toimitustapoja, joita tarjotaan kassalla. Jokaisella menetelmällä on arvioitu valikoima päiviä/viikkoja, jotka kestää, ennen kuin tilauksesi saapuu määränpäähänsä. Muista, että tämä päivä-/viikkoalue ei sisällä päiviä, jotka kuluvat tilauksesi lähettämiseen Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiviestin, joka sisältää pakettisi seurantanumeron ja kuljetusliikkeen tiedot.
Lisätietoja saat tutustumalla lähetys-/käsittelykäytäntöihimme täällä.
Miten voimme ottaa sinuun yhteyttä?
Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen service@cheerfulpainting.com .
Tilaukseni on puutteellinen/puuttuu tuotteita; Mitä voin tehdä?
Varastonhallinnan ja/tai tuotteiden saatavuuden vuoksi, jos olet tilannut kaksi tai useampia tuotteita, voimme lähettää tuotteesi erikseen eri varastoista ja toisinaan jopa eri maista. Jos olet saanut vain osan tilauksestasi, älä huoli; On todennäköistä, että saat pian toisen tai ehkä jopa kolmannen paketin, joka sisältää loput tilauksestasi. Jos et saa jäljellä olevaa pakettiasi kahden viikon kuluessa ensimmäisen paketin vastaanottamisesta, ota meihin yhteyttä ja ryhdymme lisätoimiin ongelman ratkaisemiseksi.
Toimitatteko ulkomaille?
Ehdottomasti! Tarjoamme maailmanlaajuisen toimituksen.
Veloitetaanko minulta tullimaksuja?
Ei, näkemäsi hinta on maksamasi hinta - sinulta ei veloiteta ylimääräisiä maksuja.
Kuinka kauan tilaukseni saapuminen kestää?
Normaalisti saat tavarat 5-14 arkipäivää toimituksen jälkeen; Hallitsemattomat tekijät, kuten kuljetusviiveet ja suuri kysyntä, voivat kuitenkin aiheuttaa 2-3 työpäivän viiveen.
Miksi tilaukseni kestää odotettua kauemmin?
Lomien ja alennusmyyntien aikana kokemiemme tilausten määrä voi vaikuttaa toimitusaikaamme. Ymmärrämme turhautumisen joutuessamme odottamaan ostostasi odotettua pidempään, mutta vakuutamme teille, että teemme KAIKKEMME valmistellaksemme, lähettääksemme ja toimittaaksemme kaikkien tilaukset nopeasti ja tehokkaasti.
Tärkeää: (Varmista, että toimitusosoitetiedot ovat oikein, jotta toimitus on nopeampi ja turvallisempi.)Cheerful Painting® ei ole vastuussa palautetuista tuotteista, jotka johtuvat virheellisistä/puutteellisista toimitusosoitteista.
Kuinka kauan sarjan valmistuminen kestää?
Valmistumisaika vaihtelee suunnittelun koon ja monimutkaisuuden sekä yksilön vauhdin mukaan. Jotkut voidaan suorittaa muutamassa tunnissa, kun taas toiset saattavat kestää useita istuntoja. Muista, että se ei ole kilpailu! Nauti prosessista.
Ovatko maalit ja materiaalit turvallisia?
Kyllä, turvallisuus on meille ensisijaisen tärkeää. Sarjoissamme käytetyt maalit ovat vesipohjaisia, myrkyttömiä ja ympäristöystävällisiä. Samoin timanttimaalaussarjojemme materiaalit ovat vaarattomia. Käytä pakkauksia aina ohjeiden mukaan ja pidä ne poissa pienten lasten ulottuvilta.
Mitä voin tehdä, jos tuotteeni on viallinen?
Kaikkien tuotteidemme valmistusvirheet kuuluvat vaihto-/hyvitys- tai myymäläluottokäytännön piiriin. Ostajat voivat pyytää tuotteen vaihtamista 14 päivän kuluessa viallisen tuotteen vastaanottamisesta. Jos pyyntö hyväksytään, Cheerful Painting® kattaa kaikki korvaavan tuotteen lähettämisestä aiheutuvat kustannukset tai voimme antaa täyden hyvityksen. Lisätietoja viallisten tuotteiden palauttamisesta on Store-käytännössämme.
Voiko tilauksia peruuttaa?
Voit muuttaa tai peruuttaa tilauksesi 2 tunnin kuluessa